Monday, July 6, 2015

Czerwiec w zdjęciach

Czerwiec był pierwszym miesiącem od grudnia, który cała nasza rodzina spędziła razem na Tajwanie. Trochę trudno mi w to uwierzyć. ale rzeczywiście tak było:

W styczniu - Jaś i Zosia byli w Japonii.
Luty - Tim na Tajwnanie, reszta w Japonii.
Marzec - Zosia w Japonii, ja w Polsce, reszta na Tajwanie
Kwiecień -  ja trochę w Polsce, trochę na Tajwanie
Maj - Tim na Tajwanie, reszta w Polsce

Co wobec tego robiliśmy na wyspie? Oglądnijcie sami:

1. czerwca,  Dzień Dziecka spędziliśmy w przestworzach,
w drodze powrotnej na Tajwan.

Tajwan powitał nas takimi widokami ...

i pysznymi owocami.

Zosia była bardzo zajęta nagraniami w TV.

Jaś przez cały miesiąc prowadził doświadczenie
 z biologii - obserwował wzrost kukurydzy i fasoli.

Ja spędziłam wiele godzin czytając podania rodzin
 ubiegających się o pozwolenie na edukację domową.

Jaś ukończył szkołę podstawową,
chociaż do niej nie chodził.

Ania z nudów pisała i rozwiązywała
równania matematyczne.

Kolejny udany występ
Zosi i Jasia w Mikado. 
Czerwiec był upalny, czekaliśmy na otwarcie naszego osiedlowego basenu pod palmami i doczekaliśmy się. Teraz mamy gdzie się ochłodzić. 

No comments:

Post a Comment